News
Listy startowe - 25 lutego
LISTY STARTOWE - 25.02.2024 r.
Prosimy o weryfikację numerów startowych. Osoby zaznaczone na pomarańczowo zapraszamy do biura po odbiór numerów startowych. W przypadku innych niezgodności, prosimy o stawienie się w biurze. Przypominamy, że zgubienie numeru i konieczność dorobienia nowego, wiąże się z opłatą 10 zł.
Klasyfikacja drużynowa po 3 z 4 etapów
Przedstawiamy poglądowe wyniki w ramach klasyfikacji drużynowej Łódzkich Biegów Górskich 2023/2024 po 3 z 4 biegów: LINK
Przypominamy, że do klasyfikacji drużyny niezbędne są 3 biegi. "*" oznaczono osoby, które do bycia sklasyfikowanym, muszą wystartować na biegu 25.02.2024 r.
Regulamin klasyfikacji drużynowej: LINK
W razie wątpliwości, prosimy o kontakt na: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgłoszenia - 25 lutego
Drodzy Biegacze!
1. FORMULARZ na bieg 25 lutego (link) jest otwarty do 18 lutego włącznie. Do tego czasu należy również dokonać opłat.
2. Osoby zapisane i opłacone na CAŁY CYKL automatycznie zostają umieszczone na listach (LISTA ZGŁOSZONYCH).
3. Przypominamy o zabraniu na bieg swojego numeru startowego - jeśli startowaliście już w tej edycji Łódzkich Biegów Górskich. W przypadku jego zgubienia, prosimy o informację do 18 lutego włącznie. Zgodnie z regulaminem cyklu, wiąże się to z opłatą dodatkową w kwocie 10 zł.
4. Wszystkie osoby, które na I biegu otrzymały zaproszenie na darmową kawę, zapraszamy do biura zawodów.
W razie pytań i niejasności pozostajemy do dyspozycji: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wyniki i relacje - 21 stycznia
Zdjęcia - Zabiegany Fotografik Konrad Ciężki
Filmik promocyjny - Jakub Kijak
Komunikat techniczny - 21 stycznia
1. W okolicy centrum zawodów - łącznika przy sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 61 przy ul. Okólnej 183 w Łodzi znajduje się tylko kilkadziesiąt miejsc parkingowych (okolice krańcówki autobusu 51). Zachęcamy do parkowania przed Sanktuarium św. Antoniego Padewskiego i bł. o. Rafała Chylińskiego (franciszkanie) oraz u zbiegu ulic Okólnej i Wycieczkowej (kapliczki). Prosimy o uwzględnienie tego w planach przyjazdu. Pamiętajcie, że wejście do biura znajduje się za przystankiem - tam należy się udać.
2. Biuro będzie czynne w dniu zawodów od godziny 9:30 bez przerwy.
3. Biegacze biorący udział w I lub II biegu (zarówno zgłoszeni na cały cykl, jak i na etap) nie muszą stawiać się w biurze. Warunek udziału to zabranie imiennego numeru startowego. Biegacze zgłoszeni na cały cykl albo tylko na etap 21 stycznia, którzy nie odebrali pakietów - zgłaszają się do Biura.
4. Osoby, które chcą się dogłosić, mają możliwość uczynienia tego w godzinach pracy biura, zgodnie ze zwiększonymi stawkami wpisowego. Dogłoszenia nie dają gwarancji otrzymania pełni świadczeń.
5. Istnieje możliwość zostawienia w biurze cennych rzeczy.
6. Każdy zawodnik ma obowiązek posiadać przypięty w widocznym miejscu numer startowy wraz z chipem. Zachęcamy do korzystania z własnych agrafek i zwrotu zbędnych z pakietów do biura - chcemy dbać o środowisko!
7. Przy sali gimnastycznej do dyspozycji będą dwie toalety TOI TOI oraz dodatkowo 6 toalet w szkole na łączniku.
8. Przed biegiem, w okolicach baneru startu znajdować się będą worki, w których będzie można zostawić swoje rzeczy.
9. Czas biegu liczony będzie dla od momentu sygnału startu.
godz. 11:00 - start dla wszystkich kategorii z wyjątkiem DOG;
godz. 11:05 - start dla kategorii DOG.
10. Na końcu pętli, w miejscu rozejścia na drugą pętlę i metę znajdować się będzie punkt żywieniowy. Organizator zapewnia wodę/odżywkę.
11. Na mecie wszyscy otrzymają medal, ciepłą herbatę oraz w budynku szkoły będzie rozdawana zupa (w godz. 11:45-12:30).
12. O godz. 12:30 planowane jest zakończenie. Upominki będą wręczane za miejsca 1-3. Każdy uczestnik ma również szansę na jedną z 5 nagród.
Powodzenia i do zobaczenia!